Az employer branding egyre nagyobb hangsúlyt kap napjainkban. A munkaadók körében ugyanis rendkívül fontos, hogy a legjobb jelölteket találják meg. Hamar rájöttek, hogy ehhez magát a munkahelyet is szimpatikussá kell tenniük az álláskeresők és akár a konkurencia körében is. Ráadásul komoly gazdasági hatásai vannak annak, ha egy munkahelynek rossz híre van a piacon. Egyre nagyobb a marketing eszközök tárháza: egyesek nyílt napokat, rendezvényeket szerveznek és szinte mindegyik nagyobb cég a közösségi oldalakon is "reklámozza magát".

Az álláshirdetések is kitűnő eszköznek bizonyulhatnak ebben a folyamatban. Könnyű kitűnni velük, mégis kevesen mernek igazán egyediek lenni. No de azért van már pár úttörő, ezekből szemezgettem most Nektek.

Tegnap a Kreatív Online egy a szokványostól eltérő külföldi álláshirdetést.

"Zseniális álláshirdetést adott fel a Goodby, Silverstein & Partners társalapítója, Rich Silverstein, aki személyi asszisztenst keres, miután korábbi titkára távozott az ügynökségtől." Ráadásul az álláshirdetéshez kapcsolódóan egy 6 pontos érdekes tesztet is mellékeltek, ahol a vezető ceruzáit kell sorba rakni.

147241.jpg

 

Mások a technika vívmányait használva keresnek szakembert:

image.aspx.jpg

Körülnéztem kis hazánkban is és találtam pár érdekes kezdeményezést.

 

A lenti cég hirdetése egy egész szakmát szeretne szimpatikussá tenni. :-)

AZ ORSZÁG LEGVICCESEBB BÉRSZÁMFEJTŐJE

Évek óta sikeresen működő bérszámfejtő szoftver cég három fő nyertest keres legújabb pályázatához. Csatlakozzon küldetésünkhöz: az a tervünk, hogy verjük ki az emberek fejéből azt a nyilvánvaló tévhitet, hogy a bérszámfejtő az egy unalmas szakma. Jöjjön és mutassa meg, milyen viccesek vagyunk így együtt Ön és mi.

Feladatok:
pályázni a tehetségkutatáson
feltölteni a pályaművet
megnyerni a sok nyereményt

Elvárások:
a jelentkezővel szemben egyetlen elvárásunk van: bérszámfejtő legyen!

Végzettség: középfok

Elõnyök:
kiváló humorérzék
megbízható kapcsolati tőke
kreatív

Jelentkezés:  http://www.softc.hu/legviccesebb-berszamfejto-2011/

(Job Center)

 

Valószínűleg itt inkább a humorérzék megvillantása és nem az employer branding a cél, de azért nekem tetszik.

Családi és személyi szolgáltatások terén piacvezető világcég, területi képviselőt keres. Jó kommunikációs készség és alapfokú latin nyelvtudás szükséges. A jelentkezésre kérjük ráírni: "plébános".

 

A Jobline márciusban írt egy hirdetésről, mely ma még szintén nem szokványos, de hiteles.

Niki, a cég pénzügyes kolléganője egyes szám első személyben ír egy hirdetést, melyben közli, hogy terhes és a nagyon klassz munkahelyére, a kedves munkatársai számára keres utódot.

A bejegyzés trackback címe:

https://karriercafe.blog.hu/api/trackback/id/tr45486192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása